Цей модуль допоміг мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання.
Відкритий світ тренінг
неділю, 23 вересня 2012 р.
Рефлексія по модулю 8
Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання, яке зосереджене на потребах учнів. Більше уваги планую приділяти самооцінюванню учнів впродовж вивчення теми.
Рефлексія по модулю 6
В даному модулі зрозуміли переваги сермісів Веб 2.0 та використання їх у навчанні учнів. Створювали опитувальник у документах Googl.
Рефлексія по модулю 5
Ознайомилися із законом про Авторське право. Будем дотримуватись основних положень цього закону у своїїй діяльності.
Рефлексія по модулю 4.
Створювали власні критерії оцінювання навчальних потреб учнів. Багато часу приділили роботі із планом вивчення теми.
суботу, 22 вересня 2012 р.
Рефлексія по модулю 3
Працювали із державними стандартами та програмою із предмету. Визначали на базі вимог державних стандартів та навчальних програм навчальні цілі. Враховували формування навичок мислення вищих рівнів і навичок начання ХХІ століття.
Рефлексія по модулю 2
Працювали над створенням проекту, формулювали ключові і тематичні запитання. Опрацьовували навчальні матеріали та створювали на основі них публікації. Працювали над першою частиною плану вивчення теми.
Підписатися на:
Дописи (Atom)