неділю, 23 вересня 2012 р.

Рефлесія по модулю 9

Цей модуль допоміг мені зробити висновки про роль і місце диференційованого навчання.

Рефлексія по модулю 8


Ознайомилися із загальними принципами формуючого оцінювання, яке зосереджене на потребах учнів. Більше уваги планую приділяти самооцінюванню учнів впродовж вивчення теми.

Рефлексія по модулю 6

В даному модулі зрозуміли переваги сермісів Веб 2.0 та використання їх у навчанні учнів. Створювали опитувальник у документах Googl.

Рефлексія по модулю 5

Ознайомилися із законом про Авторське право. Будем дотримуватись основних положень цього закону у своїїй діяльності.

Рефлексія по модулю 4.

Створювали власні критерії оцінювання навчальних потреб учнів. Багато часу приділили роботі із планом вивчення теми.

суботу, 22 вересня 2012 р.

Рефлексія по модулю 3

Працювали із державними стандартами та програмою із предмету. Визначали на базі вимог державних стандартів та навчальних програм навчальні цілі. Враховували формування навичок мислення вищих рівнів і навичок начання ХХІ століття.

Рефлексія по модулю 2

Працювали над створенням проекту, формулювали ключові і тематичні запитання. Опрацьовували навчальні матеріали та створювали на основі них публікації. Працювали над першою частиною плану вивчення теми.